AURA

AURA
SEBENARNYA KITA TIDAK NAMPAK DENGAN MATA KASAR BENTUK AURA KERANA TELAH DILINDUNGI HIJAB, TETAPI IANYA ADA (WUJUD).

Rabu, 19 September 2012

PERHATIAN...!!!

HENTIKAN SEMENTARA WAKTU @ KURANGKAN KEGUNAAN PRODUK GARAM MANDIAN AURA MAGNET PERSONA BERAROMA KEPADA SEMINGGU SEKALI SAHAJA SEKIRANYA PERNIAGAAN ANDA DIDATANGI PELANGGAN YANG RAMAI @ TEMPAHAN YANG BANYAK SEHINGGA TAK MENANG TANGAN. INI DISEBABKAN AURA MAGNET ANDA SEMAKIN KUAT JIKA ANDA KERAP MENGGUNAKANNYA. WALAUBAGAIMANAPUN IMAN & AQIDAH PERLU DIJAGA KERANA YANG MELIMPAHKAN REZEKI DATANGNYA DARI ALLAH S.W.T BUKAN DARI GARAM TERSEBUT @ APA SAJA PRODUK, GARAM INI HANYALAH SEBAGAI SEBAB & ASBAB  BERLAKUNYA SESUATU DAN IA JUGA ADALAH MEDIA YANG MENJADI PENYEBAB KEATAS SEGALA USAHA & IKHTIAR... 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

POTENSI DIRI

Definisi Potensi Diri
Pada dasarnya setiap manusia telah memiliki kekuatan dan potensi diri masing-masing. Tetapi sehingga kini masih ramai yang belum menyedari potensi didalam diri sendiri, sedangkan potensi setiap manusia adalah asas yang akan menjamin kejayaan dalam hidup sekiranya diasah dengan betul dan baik.

AURA METAFIZIK PERNOMBORAN.

Aura dan Metafizik Pernomboran menceritakan sebahagian besar kaitan kehidupan, persekitaran terhadap nombor yang kita miliki.

Kita memang telah sedia maklum bahawa "TENAGA" yang terdapat pada nombor memang tidak boleh dilihat dengan mata kasar seumpama arus elektrik tetapi "GETARAN TENAGA YANG ADA PADANYA" dapat dirasai.

Berdasarkan pengiraan metafizik pernomboran sama-ada Masihi atau Hijrah dan dengan menggunakan kaedah pengiraan secara Greek, Barat, Tajul Muluk (Kitab Melayu Lama), Matematik Moden atau Segitiga maka kaedahnya adalah untuk mendapatkan digit yang satu, iaitu kita dapat menyingkap rahsia terhadap sebahagian tabiat, tingkah laku, karektor, personaliti, kerjaya, kecenderungan, kebahagian seseorang individu tersebut.

Kunci Emas terhadap misteri rahsia seseorang itu dapat disingkap kerana kunci Emas tersebut berada ditangan anda dan terpulang kepada PENAFSIRAN-BAIK (penafsiran positif) terhadap sesama kita kerana itu adalah kekuatan "SIKAP MENTAL" diri kita sendiri. Kadangkala ianya mampu MENEUTRALKAN kehidupan dan persekitaran kita apabila kita memahami dan mengenali potensi diri kita sendiri.

NOMBOR, ELEMEN & HURAIAN

NOMBOR, ELEMEN & HURAIAN

KOMBINASI NOMBOR DAN HURAIANNYA.

KOMBINASI NOMBOR DAN HURAIANNYA.

CARA MENGENAL PASTI HURAIAN PADA KOMBINASI NOMBOR ANDA. (Contoh No. H/P)

CARA MENGENAL PASTI  HURAIAN PADA KOMBINASI NOMBOR ANDA. (Contoh No. H/P)
KETIGA-TIGA GAMBAR DIATAS ADALAH SEBAHAGIAN MUKA SURAT DARI BUKU SAYA.

BUKU METAFIZIK PERNOMBORAN

Adakah anda menghadapi beberapa halangan dalam kerjaya/perniagaan? (halangan kecil atau halangan besar) Adakah kesilapan kita atau berpunca dari persekitaran kita? atau memang takdir semata-mata? Jawapannya ada didalam buku ini.

KLIK DISINI untuk membuat pembelian Buku tersebut: